субота, 14 березня 2020 р.

Урок 1 (5 клас)

Консультації по телефону з 10.00 до 12.00 
(телефон у класного керівника)

Збережені роботи чекаю на електронну адресу:

school6selid@gmail.com або на Viber

Урок 1

Тема уроку. Програма. Середовище опису й виконання алгоритмів.

Завдання: навчитися складати програму для виконавця в середовищі Scratch.

При роботі за комп'ютером не забувайте дотримуватися правил техніки безпеки.


1. Повторення.
Команда - це вказівка виконавцеві виконати певні дії.
Команда може подаватися спонукальними реченнями, звуковими й світловими сигналами, жестами тощо.
Виконавець алгоритму -  об'єкт, здатний виконувати команди алгоритму
Система команд виконавця — сукупність команд, які можуть бути виконані виконавцем.
Алгоритм — це послідовність команд для виконавця, що визначає, які дії та в якому порядку потрібно зробити для виконання певного завдання.

2. Перегляньте презентацію, випишіть основні визначення в зошит.


3. Прочитайте підручник: стор. 160 - 165


4. Розгадайте кросворд


 5. Створіть програму за зразком у Scratch
Прочитайте завдання: сторінка 169 вправа 13


Перейти на сайт для виконання завдання:
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Примітка. 
Для додавання вкладки Олівець потрібно виконати дії на малюнках нижче. Червоним колом обведені потрібні вкладки.



6. Виконайте тест

Немає коментарів:

Дописати коментар