Консультації по телефону з 10.00 до 12.00
(телефон у класного керівника)
Збережені роботи чекаю на електронну адресу:
school6selid@gmail.com або на Viber
Урок 2
Тема уроку. Лінійні алгоритми. Використання різних образів виконавця у проектах Scratch.
Завдання: навчитися подавати лінійні алгоритми різними способами, створювати проекти в Scratch.
При роботі за комп'ютером не забувайте дотримуватися правил техніки безпеки.
1. Повторення. Розгадайте ребус.
2. Перегляньте презентацію, випишіть основні визначення в зошит.
3. Прочитайте сторінки 169 - 173 підручника.
4. Виконайте вправу "Волк, коза и капуста" за посиланням >>>>>
5. Створіть проект за зразком.
Прочитайте завдання: сторінка 177 вправа 9.
6. Відповіді на завдання 1: а) програма б) середовище виконання алгоритмів
7. Самостійна робота (це завдання відправляємо вчителю)
Виконати практичну роботу №4 (стор. 177).
Скористайтеся онлайн-редактором Scratch
Шановні батьки. Виконане завдання прошу допомогти дітям надіслати для перевірки та оцінювання вчителю на електронну адресу: school6selid@gmail.com
Якщо виникають питання, то телефонуйте (номер у класного керівника).
Інакше ви можете розмістити виконане завдання на віртуальній дошці:
Як завантажити збережений файл на дошку:
Увага! Завантажити програму Scratch для установки на комп'ютері можна за посиланням >>>> (Windows 7, 8, 10, XP) або >>>> (Версия Scratch 1.4 совместима с Mac OS X и ОС Windows XP (и выше))
Немає коментарів:
Дописати коментар